Livet?

Kommentarer
detultimatalivet.blogg.se

Hej! Har läst några av dina senaste inlägg och kan verkligen känna igen mig i vissa av dom både i dagsläget vissa dagar men också hur jag kände mig mycket förr. Jag läste att du arbetstränar och såg något inlägg om att du hade skrivit ut på dina andra sociala medier om sjukdomen (om jag minns rätt). Får man fråga vad det är du lider av? Tycker mycket av det du beskriver om hur du känner dig vissa dagar påminner om hur jag kände mig förr. Jag "gick in i väggen" och blev diagnotiserad med depression och ångest där och då. Ta hand om dig, du verkar vara en stark person som kämpar på med vad det nu är och med familjelivet sida vid sida!

Svar: Hej! Roligt att du kommenterade, jag har utmattningsdepression sen över ett år tillbaka.. Håller även på med en utredning för ME ( kronisk trötthet )..Skönt att någon som har varit i samma situation ungefär! Ta hand om dig med!
Therese

2019-04-13 » 21:32:51
BLOGG: http://detultimatalivet.blogg.se/





DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0